EasyDNNstyleWizard

“12. Turizm Fuar ve Kongresi İzmir Travel Turkey 2018” Turizm Fuarına Katıldı.

“12. Turizm Fuar ve Kongresi İzmir Travel Turkey 2018” Turizm Fuarına Katıldı.

Turizm ve Çevre Bakanlığı, ülkemiz turizm sektörü ile işbirliği çerçevesinde turizm tanıtım ve pazarlama çalışmaları kapsamında 06-08 Aralık 2018 tarihleri arasında İzmir’de düzenlenen “12. Turizm Fuar ve Kongresi İzmir Travel Turkey 2018” turizm fuarına katıldı.

Bu yıl 12’ncisi düzenlenen İzmir Travel Turkey turizm fuarına tur operatörleri, seyahat acenteleri, oteller, havayolu şirketleri, Turizm teknolojisi şirketleri ve turizm ile ilgili diğer çeşitli kurum ve kuruluşların yanı sıra 2017 yılında 36 farklı ülkeden katılımcı firma (kurum-kuruluş) sayısı bu yıl1200’ün üzerine çıkmıştır.
 
Fuarda ziyaretçilere: Turizm tanıtım genel bilgi broşürü, Kuzey Kıbrıs’ı ziyaret için 50 neden broşürü, Milli mücadele broşürü, KKTC turistik karayolları haritası, Tarih broşürü, Mitoloji broşürü, Endemik bitkiler broşürü, Su sporları broşürü, Kongre turizmi broşürü, Girne kalesi broşürleri ve Tanıtıcı kumaş heybelerin yanı sıra, Çitlembikli bitta, pastelli, limonata, gül şurubu, badem, üzüm sucuğu da ikram edildi.

ATAOĞLU


Ada ülkesi olmamız nedeni ile ülkenin en büyük gelir kapısı turizmdir. Ortalama turizm gelirimiz yıllık 865 milyon dolar civarlarında seyrederken, bu rakamı daha yukarlara çekmek için yeni alternatif turim modelleri üzerinde çalışıyoruz.

Dünyada her yıl ortalama 1.320 milyon kişi tatil amaçlı seyahat planı yapıyor. Bu planlar içerisinde yer almak ve dünya pazarında ülkenin görünürlüğünü artırmak için digital medya uygulamalarını kullanmaya başladık. Bu uygulamalar sayesinde giremediğimiz pazarlara da giriyor ve sesimizi her yerde duyurma imkanı buluyoruz.

Bu denli büyük bir pazar olan turizmden bizlerde hak ettiğimiz payı almak için değişen ve gelişen turizm modellerini uygulamak zorundayız. 

Akdeniz bölgesi mevcut konumu ile çok önemli bir destinasyon. Ülkemize uygulanan ambargolar nedeni ile direkt uçuşların olmaması bazı olumsuzlukları beraberinde getirmiş olsa bile çalışmaya, tanıtmaya ve pazarlamaya devam edeceğiz.   

Ülkemizde yeni açılan otellerle birlikte yatak kapasitemiz her geçen gün artmaktadır. Bu artışa paralel olarak özellikle Türkiye’den gelen turist sayısında da güzel bir artış yaşanmıştır.

Bakanlık olarak Türkiye’nin çeşitli illerinde yapmış olduğumuz Kuzey Kıbrıs Tanıtım günleri etkinliklerinin bu artışta payı büyüktür.

Ülkede özel ilgi turizminin öne çıkarılması oldukça önem arz ederken, 5 yıldızlı otellere uygulanan destek yanında özel ilgi turizmine yönelik yapılacak yatırımlara da desteğimiz sürecektir.

Avrupalı turistler otelde tüm gün kalmak yerine; köyleri, yürüyüş parkurlarını, ülkenin kültürel ve tarihi yapılarını içeren değerlerini görmek, gezmek ve tanıma eğiliminde.

Bizlerde Bakanlık olarak turistlere yönelik hasat ekibimizi kurduk. Bu ekip turitler ile birlikte patates toplamaya gidiyor, nar ve portokal topluyor. Hellim yapımını öğretiyor, birlikte uyguluyor ve pişirip tadına  bakıyorlar.

Tüm bunları yerinde uygulayan turistlerin 12 ay boyunca ülkemizi ziyaret etmeleri, yıllık planlamalarına Kuzey Kıbrıs’ı dahil etmeleri için sektör temsilcileri ile birlikte çalışmalarımızı sürdürüyoruz.

Uluslararası alanda tanıtma ve pazarlama  faaliyetlerini her platforumda başarılı şekilde yürüten Anavatan Türkiyemizin tecrübelerinden her daim faydalanırken, Anavatanımızdan her zaman destek görüyoruz. Bu anlamda Kültür ve Turizm Bakanımız Mehmet Ersoy bey başta olmak üzere geçmiş tüm Turizm Bakanlarımıza teşekkürü bir borç bilirim. 


Print
Posted: Jan 21, 2019,
Categories: Haberler,
Comments: 0,
Tags:

«August 2019»
MonTueWedThuFriSatSun
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311
2345678